Bakım evinde epilepsi hastası Uğur Yıldırım davası: Sanıklar savunmalarını yaptı

Beylikdüzü’nde özel bakım evinde kalan epilepsi hastası otizmli Uğur Yıldırım’ın (22) ölümüne ilişkin davanın ikinci duruşması görüldü. Yıldırım’a fazla dozda ilaç verdiği öne sürülen ve hakkında müebbet hapis cezası istenen hemşire Sabahat Taş savunmasında “İlacı, doktorun vermiş olduğu dozda ve vermem gereken zaman diliminde verdim dedi. Duruşma, eksik hususların giderilmesi için 21 Ekim’e ertelendi.

Bakım evinde epilepsi hastası Uğur Yıldırım davası: Sanıklar savunmalarını yaptı
A+
A-

Bakım evinde epilepsi hastası Uğur Yıldırım davası: Sanıklar savunmalarını yaptı

Beylikdüzü’nde özel bir bakım evinde yaşamını yitiren epilepsi hastası ve otizmli 22 yaşındaki Uğur Yıldırım’ın ölümüne ilişkin davanın ikinci duruşması Bakırköy 18. Ağır Ceza Mahkemesi’nde görüldü.

Duruşmada tutuksuz yargılanan sanıklar Aybüke Liman, Ayfer Güzel, Bahar Güler, Türcan Özsoy, Yunus Emre Eşin ve Sabahat Taş hazır bulundu. Çilem Köçer ise SEGBİS üzerinden duruşmaya katıldı. Duruşmada müşteki anne Dilek Barut ve taraf avukatları da yer aldı.

Sanık Çilem Köçer, olay anına ilişkin yaptığı savunmada, Uğur Yıldırım’ın odasında görevli personelle birlikte kontrol edildiğini, hastanın durumunun takip edildiğini ve ilaç uygulamasının disiplinli şekilde yapıldığını belirtti. Köçer, “Uğur’a fazla ilaç verildiğini düşünmüyorum, sistem düzenliydi” dedi.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.