Sakarya Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilecek Mithatpaşa-Gar arasındaki tren raylarının yer altına alınması projesinde ilk adım atıldı. Şehrin merkezini ikiye bölen hemzemin geçitlerin kaldırılması amacıyla başlatılan çalışmalar kapsamında vinçler Aziz Duran Parkı’ndaki 3’üncü Geçit bölgesine indirildi.
Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, şehir ulaşımını dönüştürmesi beklenen raylı sistem projesinin fiilen başladığını açıkladı. Projenin, hem trafik akışına hem de şehir yaşamına önemli katkılar sunacağı ifade edildi.
Çalışmaların ilk etapta geçit bölgelerinde yoğunlaştığını belirten Alemdar, demiryolu hattının yer altına alınarak hemzemin geçitlerin kaldırılacağını ve bölgenin modern bir ulaşım koridoruna dönüştürüleceğini söyledi.