Trendyol, E-İhracatın Şampiyonu Seçildi

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından düzenlenen İhracatın Şampiyonları Ödülleri’nde e-ihracat kategorisinin birincisi, üst üste üçüncü kez Trendyol oldu. Trendyol Grubu Başkan Yardımcısı Sinan Cem Şahin, ödülü Ticaret Bakanı Ömer Bolat ve TİM Başkanı Mustafa Gültepe’nin elinden aldı.

Trendyol, E-İhracatın Şampiyonu Seçildi
A+
A-

Trendyol, E-İhracatın Şampiyonu Seçildi

Dünya KOBİ Günü öncesinde düzenlenen “İhracatın Şampiyonları Ödül Töreni”nde, e-ticaret platformu Trendyol, e-ihracat kategorisinde “E-İhracat Şampiyonu” ödülüne layık görüldü. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla gerçekleştirilen törende ödül, Ticaret Bakanı Ömer Bolat ve Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mustafa Gültepe tarafından Trendyol Grubu Başkan Yardımcısı Sinan Cem Şahin’e takdim edildi.

Trendyol’dan yapılan açıklamada, şirketin yerli üreticileri ve KOBİ’leri küresel pazarlara ulaştıran e-ihracat altyapısıyla Türkiye ekonomisine önemli katkılar sunduğu belirtildi. Platformun her gün 200 binden fazla ürünü Avrupa ve Asya’da bulunan 35 ülkedeki 10 milyondan fazla müşteriye ulaştırdığı kaydedildi.

Şirketin iş ortaklarının büyük bölümünü oluşturan KOBİ’lerin e-ihracat hacminin geçen yıl 1,5 milyar doları aştığı aktarıldı. Trendyol’un 2022 yılından bu yana yerli üretimi Orta ve Doğu Avrupa ülkeleri, Körfez bölgesi ve Azerbaycan başta olmak üzere birçok pazara taşıdığı ifade edildi.

Trendyol Grubu CEO’su Erdem İnan, e-ihracatın Türkiye’nin sürdürülebilir büyümesi açısından stratejik öneme sahip olduğunu belirterek, platform üzerinden faaliyet gösteren satıcıların önemli bölümünü küçük ve orta ölçekli işletmelerin oluşturduğunu söyledi.

İnan, teknoloji, lojistik ve pazarlama alanındaki güçleri sayesinde KOBİ’lerin yeni pazarlara ulaşmasına katkı sunduklarını ifade ederek, alınan ödülün 120 bini aşkın iş ortağı, yerli üretici ve esnafın başarısının bir sonucu olduğunu vurguladı.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.