İstanbul,
23°C
açık
İletişim Başkanlığı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdiğini açıkladı.
Recep Tayyip Erdoğan ile İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan arasında yapılan telefon görüşmesinde, yalnızca siyasi değil ekonomik başlıklar da ele alındı.
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı tarafından paylaşılan bilgilere göre Erdoğan, Türkiye ile İran arasındaki ticari, mali ve enerji iş birliğinin geliştirilmesi için çalışmaların süreceğini ifade etti. Görüşmede ayrıca bölgesel barışın güçlendirilmesi ve müzakerelerin sabote edilmemesi gerektiği vurgulandı.