Nazilli’de Orman Yangını Denetimleri Sıklaştırıldı: 18 Kişiye İşlem Yapıldı

Aydın’ın Nazilli ilçesinde, Valilik kararıyla alınan 1 Haziran ile 31 Ekim tarihleri arasında ormanlık alanlarda ve yangın riski bulunan bölgelerde ateş yakılması yasağına uymadıkları belirlenen toplam 18 kişi hakkında idari işlem yapıldığı bildirildi.

Nazilli’de Orman Yangını Denetimleri Sıklaştırıldı: 18 Kişiye İşlem Yapıldı
A+
A-

Nazilli’de Orman Yangını Denetimleri Sıklaştırıldı: 18 Kişiye İşlem Yapıldı

Aydın’ın Nazilli ilçesinde, orman yangınlarını önlemeye yönelik denetimler jandarma ekipleri tarafından aralıksız sürdürülüyor. İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, ormanlık alanlarda ateş yakma yasağı kapsamında kontrollerini artırdı.

Yapılan denetimlerde piknik ateşi, temizlik ateşi ve yangına neden olabilecek tüm faaliyetler mercek altına alındı. Yasağa uymadığı tespit edilen kişiler hakkında ise cezai işlem uygulandığı bildirildi.

Valilik kararı doğrultusunda 1 Haziran ile 31 Ekim tarihleri arasında ormanlık alanlarda ve yangın riski taşıyan bölgelerde ateş yakılması yasaklanmıştı. Bu kapsamda kurallara uymayan 18 kişi hakkında idari işlem yapıldığı açıklandı.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.